Podcasts

Boarische Podcasts mit vui spannende und unterhoitsame Themen

BOARISCHKULT

Auf a Hoibe

"Auf a Hoibe" is Podcast, der si mit verschiedene Themen gsäischaftlicha und wissenschaftlicha Natur auf Boarisch beschäftigt. Dadurch soi as Verständnis gschärft wern, dass de Boarische Sprach ned nur fia witzige Sprich guad is, sondern dass si a ernstere Themen mit soziala Relevanz in unserm scheenen Dialekt behandeln lossn kennan.

Vui Spaß beim Neiherrn!

BOARISCHKULT

Im Woid

"Im Woid" is a boarischa Podcast von zwoa Literaten, der si mit gesellschaftliche Themen und Kultur befasst.
Im gedanklichen Woid wern verschiedene Themen an da Wurzel backt und fian interessierten Hörer diskutiert.

NARRISCH & WUID

Narrisch & Wuid - Der Podcast

"Narrisch und Wuid" is a Podcast von uns zwoa! Servus - mia sans: Caro und Maria!
Bei uns geht´s um Musiker und Künstler, Bräuche und Traditionen und alles was sonst noch so im Freistaat los ist: und des natürlich auf Boarisch!
In jeder Folge is bei uns Folgendes geboten:
- Ein jede Woche wechselndes Bier 
- Altbayerische Wörter raten
- Neue Liadl auf unserer Playlist 

Herts doch einfach moi nei!
Und bis dahin: Bleibts narrisch & wuid!

BAYERNPOWER IM DOPPELPACK

Bayernpower im Doppelpack Podcast-Show

Bayernpower im Doppelpack:

Die bayrische Motivations-Kick-Sendung de ned aufs Mei gfoin is!
 

Dialektische Live-Talkshow mit RiA & Ritchie jeden Samstag von 11-12 Uhr auf YouTube und Facebook.